Artykuły i Porady
Często zadawane pytania
więcej »1. Czy założenie sklepu internetowego może być dobrym biznesem? Jak dotrzeć do klientów ze swoją ofertą i jak zacząć zarabiać? Odpowiadając na pierwsze pytanie – oczywiście, że TAK, aczkolwiek trzeba zwrócić uwagę na kilka podstawowych czynników. Poniżej przedstawiamy niektóre z nich. Pomysł – trudno zakładać, że kolejny (niczym specjalnie nie wyróżniający się)...
Sklep internetowy Twoją receptą na sukces
więcej »Prowadzenie własnego sklepu internetowego staje się coraz bardziej popularnym źródłem dochodów osób rozpoczynających działalność gospodarczą. Sklep internetowy może pełnić także funkcję uzupełniającą tradycyjnej placówki handlowej, co w jeszcze szybszy sposób przekłada się na konkretne pieniądze, albowiem nie trzeba już wybierać asortymentu, ponieważ sprzedaje...
Etapy założenia sklepu internetowego
więcej »Sklepy internetowe to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi generujących zyski w ogólnoświatowej sieci komputerowej. Wraz ze wzrostem świadomości i wymagań internautów, rośnie konieczność stosowania profesjonalnych rozwiązań w procesie tworzenia wirtualnej działalności gospodarczej. Aby założyć własny sklep internetowy, należy przejść przez kilka etapów.
Program sklepu internetowego sellsmart
więcej »Sukces w internetowej działalności gospodarczej zależy bardziej od dobrego pomysłu i dopasowanego oprogramowania aniżeli od dużego kapitału na start. Zanim zdecydujemy się rozpocząć „przygodę” z handlem w sieci, przede wszystkim należy wybrać odpowiednie narzędzie do prowadzenia sprzedaży, tj. program sklepu internetowego.
Opisywanie produktów w sklepie internetowym
więcej »Najważniejszym elementem oferty każdego sklepu internetowego są opisy sprzedawanych produktów. O ile w sklepie tradycyjnym klient ma bezpośredni kontakt z towarem i może go obejrzeć z bliska, dotknąć, a nawet wypróbować, o tyle w ogólnoświatowej sieci...
Przyszłość sklepów internetowych
więcej »Jak wynika z badań SMG/KRC (lidera badań rynku i opinii w Polsce oraz na całym obszarze Europy Środkowej i Wschodniej), ok. 56% wszystkich Polaków korzysta z Internetu, z czego dwóch na trzech rodaków deklaruje, iż przynajmniej raz w życiu dokonał zakupu w sieci.