Pełna lista dostępnych funkcji sklepu sellsmart
Formy płatności
-
Systemy płatności on-line
- Dotpay
- PayU
- PayPal
- Przelewy24
- PayByNet
- CashBill
- SOFORT AG
- Transferuj.pl
- BlueMedia
- FirstData
W ramach w/w płatności internetowych klienci mają możliwość korzystania z następujących kanałów płatności:
- VISA
- MasterCard
- Diners Club
- mTransfer
- MultiTransfer
- Inteligo
- iPKO
- Nordea
- LUKAS
- Millennium
- MeritumBank
- EuroBank
- GetinBank
- BPH
- ING
- Citibank
- Raiffeisen Polbank
- Kredyt Bank
- Deutsche Bank
- Bank Pocztowy
- InvestBank
- Banki Spółdzielcze
- BNP Paribas
- BIZ Bank
- Bank Zachodni WBK
- Credit Agricole
- DNB
- FerBuy
- Getin Noble
- Idea Bank
- Płacę z IKO
- iPKONET
- Moneybookers
- MPay
- NeoBank
- Paysafecard
- PBS Bank
- Bank Pekao
- PeoPay
- PKO Bank Polski
- Plus Bank
- SGB
- SKOK
- Skrill
- Skycach
- Sygma Bank
- T-mobile Usługi Bankowe
- Toyota Bank
- Volkswagen Bank
- YetiPay
- tradycyjny przelew
-
Systemy ratalne — e-raty i Credit Agricole
Klienci Twojego sklepu mają możliwość skorzystania z systemu ratalnego e-raty (którego właścicielem z końcem lipca 2012 został Santander Consumer Finanse) bądź z Credit Agricole Raty.
-
Generowanie druczków przelewu Poczty Polskiej
Nie musisz już więcej pobierać druczków przelewu z poczty i ręcznie uzupełniać każdej rubryki. Nasz system umożliwia wygenerowanie takiego druczku i automatyczne jego wypełnienie, bez wychodzenia z domu i bez użycia długopisu.
Formy dostawy
-
InPost Paczkomaty 24h
Możliwość odebrania przesyłki w wybranym przez klienta punkcie odbioru Paczkomatów o dowolnej porze, 24 godziny na dobę.
-
Poczta Polska e-Nadawca
System „e-Nadawca” Poczty Polskiej pozwala zautomatyzować i usprawnić proces nadawania przesyłek pocztowych.
Rejestruje on przesyłki, generuje e-dokumenty nadawcze oraz automatycznie przekazuje plik z przesyłkami bezpośrednio do wybranej placówki pocztowej.
-
Śledzenie paczek wysyłanych kurierem
Klient drogą mailową i/lub SMS-ową otrzymuje link z możliwością śledzenia paczki oraz informację jakim kurierem zostało wysłane jego zamówienie i jaki jest numer jego przesyłki.
- DPD oraz Siódemka (Grupa DPD Polska)
- DHL
- GLS
- UPS
- FedEx
- Raben
- DB Schenker
- OPEK
- K-EX (Kolporter Express)
W przypadku DPD, a także DHL, dostępne są pełne integracje, które jednym kliknięciem z poziomu administracyjnego sklepu dają możliwość generowania protokołów i listów przewozowych.
-
Definiowanie krajów i regionów dla różnych dostawców
Możliwość zdefiniowania krajów i regionów, do których produkty mogą być dostarczane przez konkretnego dostawcę.
Możliwość tłumaczenia nazw krajów, jak również edycji i dodawania regionów (np. gmin, powiatów, województw, landów, stanów).
-
Produkt jako „prezent”
Klient może zdecydować się na zakup produktu w formie „prezentu”, z możliwością dopisku od kupującego, z uwzględnieniem kosztu pakowania.
-
Cena dostawy zależna od wagi przesyłki lub/i inydwidualne ceny dostawy dla produktów gabaratowych
Bezpieczeństwo sklepu
Dzięki Verify Customer łatwo zweryfikujesz swoich klientów pod kątem nieuczciwych praktyk konsumenckich.
Trusted Shops ofertuje nie tylko bezpieczny i dopasowany do Twoich potrzeb regulamin sklepu internetowego, ale i znak jakości z gwarancją zwrotu pieniędzy, która skutecznie przekona potencjalnych klientów do zakupów w Twoim sklepie.
Dzięki zgodności sellsmart z certyfikatem SSL, istnieje możliwość dodatkowego zabezpieczenia sklepu poprzez szyfrowany protokół https.
Użytkownicy i administratorzy
-
Przypisywanie klientów do grup
Właściciel sklepu ma możliwość przypisania klienta do określonej grupy cenowej i rabatowej (klienci hurtowi, detaliczni, stali klienci itp.). Dostępne są też automatyczne ustawienia dla grup użytkowników, w tym automatyczne przypisanie rabatu dla klienta w zależności od sumy jego zamówień w danym okresie czasu.
W zależności od przynależności do grupy, każdy klient może posiadać prawa wglądu do produktu, zobaczenia jego ceny oraz możliwości zakupu. Może też tych praw nie posiadać.
-
Rejestracja i logowanie użytkowników,
logowanie również przez FacebookAdministrator sklepu może zarządzać zarejestrowanymi użytkownikami, w tym odzyskiwać ich hasła.
Po dokonaniu rejestracji użytkownik otrzymuje wiadomość e-mail z danymi dostępowymi, które sam zdefiniował podczas wypełniania formularza.
-
Historia zamówień dla zarejestrowanych użytkowników
Użytkownik po zalogowaniu otrzymuje dostęp do historii swoich zamówień, do historii kupionych dotychczas produktów, ma tym samym mozliwość złożenia ponownie identycznego zamówienia.
-
Przechowalnia produktów
Strona z wybranymi przez użytkownika produktami w celu szybszego do nich dostępu w póżniejszym czasie. Ulubione produkty są przechowywane na komputerze użytkownika za pośrednictwem ciasteczek (cookies).
-
Administratorzy z różnymi prawami dostępu
Administrator sklepu ma możliwość przydzielenia różnych praw dostępu pozostałym administratorom. Ponadto, akcje poszczególnych administratorów są logowane.
-
Obsługa koszyka (łatwiej dostępny, wysuwający się z lewej strony)
- formularze zamówienia z zaawansowaną weryfikacją wprowadzanych danych
- podgląd koszyka (ilość produktów, wartość zamówienia, miniaturka produktu)
- możliwość zapamiętania zawartości koszyka do 30 dni
- dla klientów z notorycznym brakiem czasu, sklep udostępnia również formularz szybkich zamówień
SmartOffer
-
smartoffer pozwala uzyskiwać informacje
związane z aktywnością klienta w sklepieDzięki temu nowatorskiemu rozwiązaniu właściciel sklepu wie wszystko o kliencie — o odwiedzanych przez niego podstronach, jak też interesujących go produktach.
Administrator uzyskuje szczegółowe informacje na temat tego, co użytkownik przeglądał, wyszukiwał, filtrował, co porównywał czy co dodawał do schowka i koszyka.
-
smartoffer — personalizowany newsletter
Na podstawie danych zebranych przez moduł smartoffer, sklep generuje maile z sugerowanymi promocyjnymi ofertami dla poszczególnych klientów. Wiadomości te są wysyłane po uprzedniej akceptacji przez administratora sklepu.
Widok produktu
-
Zakupy grupowe w sklepie (promocje czasowe)
Moduł daje możliwość sprzedaży produktów w obniżonej cenie w ustalonym przedziale czasowym (podobnie jak w Grouponie).
-
Warianty produktów
Uwzględnienie w ofercie sklepu dostępności, zdjęcia, wagi oraz opisu, jak również różnicy w cenie poszczególnych wariantów produktu (np: Koszula – np. różne rozmiary i kolory. Dostępność, zdjęcie, waga, opis oraz ceny poszczególnych modeli danej koszuli mogą być różne.)
W zależności od potrzeb, w widoku produktu może pojawić się również lista ze wszystkimi dostępnymi wariantami, dostępnościami itd., dzięki czemu Klient może jednym kliknięciem zakupić produkt w interesujących go wariantach i w dowolnych ilościach.
-
Logo producenta w opisie produktu
Każdy produkt może być opatrzony w logo producenta, co znacznie zwiększa atrakcyjność wizualną całości. Dzięki temu, użytkownik ma możliwość wyszukania produktów po producencie w danej kategorii.
-
Galerie z zoomem
Dołączanie zdjęć i automatyczne tworzenie galerii zdjęć dla danego produktu.
Przed dodaniem pliku do galerii każde zdjęcie można edytować (m.in. kadrowanie, obracanie, skalowanie).
-
Rozbudowana edycja produktów i stron
Możliwość osadzania filmów z YouTube i/lub dołączania multimediów do danego produktu. Multimediami mogą być filmy w formacie FLV (Flash) lub nagrania dźwiękowe mp3. Ponadto, możliwość umieszczenia plików do pobrania w formacie pdf, doc, xls itp. Dla zaawansowanych użytkowników istnieje opcja edycji w edytorze HTML (najnowsza wersja edytora TinyMCE).
Ponadto, każdy plik przeznaczony do pobrania może mieć swoją własną miniaturkę zamiast predefiniowanej. Dostępne jest też pole opisu plików załączanych do systemu, które daje możliwość znalezienia tego pliku w wynikach wyszukiwania w sklepie.
-
Nowy sposób zarządzania plikami
Wygodniejszy i bardziej intuicyjny sposób zarządzania plikami dający większą kontrolę nad zamieszczanymi na serwerze zasobami.
Dzięki możliwości przypisywania do produktu / strony wielu plików jednocześnie, w jeszcze większym stopniu ułatwia i przyspiesza pracę.
-
Prezentacja indywidualnych atrybutów produktu
Indywidualne atrybuty danego produktu prezentowane są w formie tabeli jako parametry. Dany wariant kolorystyczny może być przedstawiony jako napis (nazwa koloru), jak również jako obiekt graficzny reprezentujący dany kolor. Ponadto, atrybuty są uwzględniane przy filtrowaniu wyników.
-
System kontroli stanów magazynowych
System kontroli stanów magazynowych pozwala na zdefiniowanie terminów dostępności produktów, w chwili gdy jest on na stanie oraz poza stanem (niedostępny bądź dłuższy termin dostawy, np. 7 dni roboczych). Właściciel sklepu decyduje czy stany magazynowe przedstawiane są w postaci wykresu (skali odzwierciedlającej ilość produktów), czy liczbowo.
-
Ceny netto, brutto, po rabacie
dla administratora i klientaNie tylko w panelu administracyjnym właściciel sklepu widzi ceny netto produktów, ceny brutto, wartość podatku VAT, ceny zakupu itd. Może sam zdecydować, czy klient w sklepie będzie widział ceny brutto, ceny netto, a może brutto i netto jednocześnie.
-
Produkty powiązane
Klient może zobaczyć produkty powiązane z aktualnie oglądanym. Osoby, które kupiły dany produkt kupiły także..., Zobacz także (produkty podobne), Akcesoria (dokup do zestawu).
-
Opcje poszerzające opis produktów
Mogą to być dodatkowe zakładki zawierające informacje nt. parametrów technicznych, gwarancji produktu czy uwagi o produkcie.
-
Linki do strony producenta i recenzji produktu
Obok produktu możesz umieścić odnośnik do strony producenta danego towaru i/lub ciekawej recenzji umieszczonej na innym serwerze.
-
System lupy dla obrazków (zoom-image)
Twoi klienci zobaczą więcej – oferujemy bardzo praktyczny system lupy dla zdjęć produktów, dzięki czemu żaden szczegół nie umknie ich uwadze.
-
Dowolne jednostki miar
Wybór odpowiedniej jednostki miary w zależności od rodzaju produktu, np. sztuki, pary, komplety, kilogramy, centymetry itd.
-
Interakcja użytkownika ze sklepem
Dzięki modułowi „Pytanie o produkt” klient może wysłać zapytanie dotyczące produktu, który ogląda. „Zgłoś błąd w opisie” pozwala klientowi zgłosić błąd w opisie danego produktu. Moduł „Powiadom znajomego” wysyła informację o konkretnym produkcie z załączoną informacją od nadawcy na adres e-mail. „Negocjuj cenę” zaś pozwala zaproponować kwotę, za jaką użytkownik jest gotowy kupić dany produkt od sprzedawcy.
-
Wyświetlanie produktów bez możliwości sprzedaży
Jeśli chcesz by któryś z Twoich produktów nie był objęty regularną sprzedażą internetową (brak możliwości dodania do koszyka), a dostępny był jedynie np. po uprzednim indywidualnym kontakcie z właścicielem sklepu, ten moduł jest właśnie dla Ciebie.
-
Szybkie dodawanie produktów do koszyka
Klient może dodawać produkty do koszyka już z poziomu widoku produktów. Odbywa się to szybko, intuicyjnie i bez przeładowywania strony.
-
Liczba produktów w danej kategorii (w menu)
Dostępne jest wyświetlanie w menu z ofertą ilości produktów przypisanych do danej kategorii czy podkategorii. Dzięki temu, Klient widzi jak szeroki jest Twój asortyment, co znacząca wpływa na intuicyjność e-sklepu.
-
Prezentacja atrakcyjnych produktów
Na stronie głównej w formie TOP5 oraz w formie podstron z danymi produktami:
- Produkty w promocji czasowej
- Najczęściej kupowane
- Produkty w promocji
- Nowe produkty
- Najpopularniejsze
- Ostatnio oglądane
- Ostatnie sztuki
- Produkty wyprzedażowe
- Produkty wyróżnione
- Produkty losowe
Wyszukiwanie produktów
-
Porównywarka produktów
Moduł daje możliwość porównania kilku produktów z danej kategorii z uwzględnieniem ich cech i specyfikacji.
-
Rozbudowany filtr wyników
Moduł pozwala wybrać produkty z danej kategorii spełniające określone parametry (np. Laptop: Cena od 2000zł do 3000zł; Producent: Asus, Sony, HP; Procesor: i5, i7; Pamięć: 2GB–4GB; Wi-Fi: tak.).
Istnieje możliwość ukrywania wybranych wartości (wariantów), a nawet całych atrybutów. W zależności od atrybutu, administrator sam decyduje jaki ma być sposób prezentacji jego wariantów – przyciski wyboru (ang. checkbox), przyciski opcji (ang. radio button), lista rozwijalna (ang. drop-down list), a nawet suwak zakresowy.
-
Tabela zastosowań
Tabela zastosowań pozwala wyszukiwać produkty hierarchicznie spełniające określone kryteria, np. części samochodowe czy opony pasujące do konkretnej marki, modelu, rocznika, silnika itd.
-
Wybór sortowania produktów
Klient ma możliwość sortowania produktów po dacie, alfabetycznie i po cenie. Może też określić ilość wyświetlanych produktów na stronie (w formie listy, boksów, tabeli).
-
Wyszukiwanie zaawansowane
Użytkownik może wyszukać produkty wg np. nazwy, zakresu cen, atrybutów, producentów, nr katalogowego (kodu produktu) czy kategorii, w której znajduje się produkt.
Zaawansowana wyszukiwarka ułatwia odnalezienie dokładnie tych produktów, których poszukujemy.
-
Loga producentów w poszczególnych kategoriach
Wyświetlają się loga producentów, których produkty znajdują się w danej kategorii. Dodatkowo, w panelu administracyjnym na wykazie wszystkich zdefiniowanych producentów pojawiają się miniaturki logo, oczywiście pod warunkiem, że jest ono do danego producenta przypisane.
Porównywarki cen i pasaże handlowe
-
Integracja z porównywarkami cen bądź pasażami handlowymi daje możliwość podzielenia się swoją ofertą sklepu z szerszym gronem odbiorców. Informacja o ofercie sklepu jest aktualizowana raz na dobę.
- YounityWorld.com
- Ceneo.pl
- Nokaut.pl
- Skapiec.pl
- Radar.pl
- Okazje.info
- Opineo.pl
- Aleo.pl
- Google.com
- Zakupomat.pl
- Oferciak.pl
- Kupujemy.pl
- Zakupy.wp.pl
- Bazzar.interia.pl
-
Powiadomienia SMS
Sklep ma możliwość informowania klienta drogą SMS-ową o zmianie statusu zamówienia, zaś administratora sklepu – o nowych zamówieniach, nowych komentarzach, nowych wiadomościach od klientów.
-
Integracja z bankiem zdjęć Fotolia
W przypadku produktów wykonywanych na zamówienie (np. koszulka z nadrukiem), klient może wybrać zdjęcie z banku zdjęć Fotolii i złożyć zamówienie z wykorzystaniem danej fotografii.
-
Generator szablonów aukcji Allegro, eBay, Świstak
Pozwala wygenerować gotowy kod HTML aukcji w szablonie graficznym, zawierający informacje o naszym produkcie.
-
Pełna dwustronna integracja z portalami aukcyjnymi dzięki systemowi BaseLinker
-
Integracja z portalami społecznościowymi
Wymiana informacji pomiędzy portalami społecznościowymi a sklepem.
- Google+
- YouTube
- Gadu-Gadu
- BLIP
- Nasza Klasa
-
Integracja z programem FlySoft FS-Faktura
Wymiana informacji pomiędzy sklepem a programem Flysoft FS-Faktura.
To dwustronna integracja pozwalająca na przepływ informacji o produktach z programu magazynowo-księgowego do sklepu i — w przypadku dokonania zakupu przez klienta — przepływ informacji o zakupie do FS-Faktura.
-
Integracje z dowolnym programem magazynowo-księgowym dzięki platformie TaskCentre, m.in.
- SAP Business One
- SAP
- Enova 365
- InsERT SubiektGT
- Vendo ERP
- Exact
- Microsoft Dynamics
- Sage
- Comarch
- Asseco WAPRO
- Salesforce
- ZOHO
-
Import/Eksport produktów z/do pliku XLS oraz XML
Import z pliku XLS (Microsoft Excel) pozwala na modyfikację cen, jak również stanów magazynowych produktów.
W celu wykorzystania pliku arkusza kalkulacyjnego należy wyeksportować taki plik korzystając z panelu administracyjnego sklepu, zmienić w nim ceny i stany magazynowe, a następnie skorzystać z tej opcji, aby modyfikacje wprowadzić do sklepu.
Aby zaimportować nowe produkty do sklepu, należy skorzystać z opcji Import/Eksport produktów XML.
Wsparcie silnika wyszukiwarek
-
Obsługa stron błędów: 400, 401, 402, 403, 404, 500
-
Jeszcze lepszy generator SEO
System sam na podstawie nazwy produktu, treści, producenta i kategorii określa słowa kluczowe oraz automatycznie uzupełnia znaczniki META.
Istnieje również możliwość nadania ręcznie znaczników META dla każdego produktu i każdej strony osobno.
- Tagi dla stron i produktów
- Ten jeszcze bardziej intuicyjny moduł automatycznie optymalizujący sklep dla wyszukiwarek internetowych bierze pod uwagę również najnowsze aktualizacje Google, w tym tę z 21.04.2015 kładącą większy nacisk na tablety czy smartfony.
-
Wsparcie dla wyszukiwarek
- wsparcie indeksowania stron w wyszukiwarkach – Google oraz Yahoo!, Gooru, netsprint
- przyjazne linki SEO (mod_rewrite)
- mapa strony dla Google z obrazkami
- integracja ze statystykami Google Analytics
- integracja z modułem e-commerce dla Google Analytics
- integracja z Google Conversion dla Google AdWords
- dedykowana wersja mobilna
-
Zgodność ze standardami
Zapewniamy zgodność ze standardami XHTML/CSS wyznaczanymi przez Konsorcjum W3 i ze wszystkimi wiodącymi przeglądarkami internetowymi
- Internet Explorer
- Google Chrome
- Mozilla Firefox
- Opera
- Apple Safari
-
Dostosowanie sklepu do prawa polskiego i europejskiego
-
Informacja o plikach cookies (ciasteczkach)
Oprogramowanie jest w pełni przygotowane do funkcjonowania w nowej rzeczywitości internetowej, tj. zgodnie z europejskim prawem telekomunikacyjnym.
Wymusza ono na administratorach witryn zamieszczenie stosownej informacji o wykorzystywaniu popularnych ciasteczek.
-
Proces realizacji zamówienia zgodny z wytycznymi UE
- regulamin załączany do maila z zamówieniem
- konieczność akceptacji regulaminu w procesie realizacji zamówienia
- przycisk potwierdzający zamówienie
-
Inne
-
Kupony rabatowe
Możliwość importu lub generowania kuponów rabatowych kwotowych i procentowych na cały asortyment lub dla produktów danego producenta.
Indywidualny kupon rabatowy może być przyznany osobom zapisującym się na newsletter.
-
Newsletter
Aby być na bieżąco z ofertą sklepu, użytkownicy mają możliwość zapisania się na bezpłatny wielofunkcyjny newsletter. Po wpisaniu swojego adresu e-mail okresowo będą otrzymywać oni wiadomości ze szczegółowymi informacjami.
- Kiedy klient odwiedza sklep, witany jest informacją zachęcającą do zapisania się na newsletter. Użytkownik zapisujący się na newsletter może być premiowany indywidualnym kuponem rabatowym.
-
Opinie klientów
Możliwość dodawania opinii przez klientów do stron i produktów (recenzje i ocena produktów przez klientów), z opcją moderacji przez administratora, z podziałem na klientów zarejestrowanych i niezarejestrowanych.
-
Sondy
Rozbudowany moduł sondy pozwala na uzyskanie informacji od użytkowników odnośnie zagadnień wskazanych przez właściciela sklepu. Klienci wybierają jedną z zaproponowanych odpowiedzi, a wynik prezentowany jest za pomocą trójwymiarowego wykresu kołowego.
-
RSS
Wykorzystując popularne smartfony klienci mogą być na bieżąco z ofertą sklepu za pośrednictwem kanału RSS.
-
Banery reklamowe
Banery reklamowe wyświetlane są na górze strony, w lewej kolumnie bądź w stopce. Możemy zliczać kliknięcia banerów, ustawiać ich maksymalną liczbę kliknięć bądź wyświetleń, jak również definiować czas emisji od–do.Banery mogą być zamieszczane w postaci plików graficznych (jpg, png, gif) oraz animacji Flash.
Administrator może przypisywać banery w zależności od strony czy kategorii, ustalać ich kolejność, może też zdefiniować slogan (tekst) na zamieszczanym banerze. Co więcej, może także określić efekt przejścia pomiędzy slajdami czy czas ich prezentacji.
-
Boksy
Administrator sklepu ma możliwość określenia miejsca wyświetlania boksa, przypisywania do niego plików i ustalania kolejności wyświetlania boksów.
-
Strona z formularzem kontaktowym
Klient ma możliwość szybkiego kontaktu z właścicielem sklepu poprzez wygodny i intuicyjny formularz kontaktowy, gdzie może wybrać który dział sklepu go interesuje bądź w jakiej sprawie pisze.Co więcej, wszystkie formularze w sklepie są wzbogacone o Google reCAPTCHA — rozwiązanie zwiększające bezpieczeństwo i utrudniające botom wysyłanie spamu.
-
Drukowanie faktur VAT oraz generowanie WZ
Istnieje możliwość zarówno wydrukowania wystawionej przez Ciebie faktury sprzedaży VAT, jak również wygenerowania dokumentu magazynowego WZ.
-
Dedykowane przyciski do wydruku dowolnej strony
Wystarczy jedno kliknięcie by wydrukować interesującą Cię stronę czy produkt – cały opis, łącznie ze zdjęciami.
Sprzedaż międzynarodowa
W ramach sprzedaży międzynarodowej sklep daje następujące możliwości:
- Tłumaczenie sklepu za pomocą Google Translate
- Możliwość tworzenia wielu wersji językowych
- Możliwość sprzedaży różnych produktów w wielu wersjach językowych
- Obsługa walut
- Możliwość ustawienia ceny zależnej od waluty
- Możliwość tłumaczenia nazw krajów oraz edycji i dodawania regionów (np. gmin, powiatów, województw, landów, stanów).
Strony i menu
-
10 sposobów prezentowania treści
10 różnych sposobów prezentowania zawartości poszczególnych podstron (system NewsShow) — styl listy, galerii, aktualności, w jednej, dwóch lub trzech kolumnach, ze zdjęciem lub bez itp. Do tego można umieszczać tzw. zajawki (krótkie opisy) interesujących nas stron czy komentarzy z opcją „czytaj więcej” (lub dowolną inną frazą) kierującą użytkownika do docelowego zasobu. Istnieje także możliwość zastąpienia nazwy strony dowolnym tytułem wyświetlanym jako nagłówek.
-
10 predefiniowanych kolorystyk sklepu z możliwością ich edycji czy dodania nowych z poziomu panelu administracyjnego
-
Zarządzanie strukturą menu produktów
Zarządzanie strukturą menu produktów polega na ustawianiu wyświetlania zagłębienia drzewa kategorii z ograniczeniem z góry i z dołu.
-
Breadcrumb (nawigacja okruszkowa)
Każdy użytkownik z łatwością odnajdzie się w nawet najbardziej rozbudowanym e-sklepie, z wieloma stronami i kategoriami, w których zawarta jest niezliczona ilość produktów. Nawigacja okruszkowa (ang. breadcrumb) dokładnie opisuje relację odwiedzonego produktu czy strony do innych w ramach całej witryny. Jednym kliknięciem można zmienić przejść do kategorii nadrzędnej, a nawet kategorii równorzędnych.
-
Przekierowanie na inny adres
Możliwość przekierowania z dowolnej strony na inny adres internetowy.
Administrowanie produktami
-
Masowa edycja produktów
Po zaznaczeniu wybranych produktów administrator może jednym kliknięciem wykonać akcję polegającą na ich usunięciu, zmianie ceny (w tym przywróceniu starej ceny), ustawieniu czasu promocji czasowej, ustawieniu opcji produktu i ustawieniu indywidualnych cen dostawy. W ten sam sposób może też wygenerować opis czy rabat na produkt dla grup.
-
Dowolna ilość kategorii i podkategorii
Właściciel sklepu otrzymuje do dyspozycji możliwość utworzenia nieskończonej ilości kategorii, w których może się znaleźć dowolna ilość podkategorii itd.
-
Dowolna ilość towarów (usług)
Sklep nie ma praktycznie żadnych ograniczeń co do ilości wprowadzanych produktów.
Doskonale funkcjonuje nawet z wieloma tysiącami różnych towarów, w różnych kolorach, rozmiarach itp. Największe aktualnie działające e-sklepy posiadają nawet pół miliona produktów!
-
Skrócone i pełne opisy produktów
W zależności od potrzeb, można zdefiniować krótki opis produktu, jak również pełny, szczegółowy opis uwzględniający nawet najbardziej szczegółowe informacje.
-
Stawki VAT dla produktów
W sklepie dostępne są różne stawki podatku od towarów i usług (VAT), które można przypisać różnym produktom czy całym kategoriom.
-
Przenoszenie wariantów między produktami
Poszczególne kategorie i zawarte w nich produkty charakteryzują się różnymi wariantami. Bez trudu można je przenosić między produktami.
-
Klonowanie produktów oraz stron / kategorii
Mając podobne produkty w swojej ofercie, nie musisz za każdym razem wprowadzać każdego z nich ręcznie. Wystarczy jedno kliknięcie, a zduplikujesz produkt już istniejący i dokonasz niezbędnych modyfikacji. To samo zrobisz z dowolną stroną / kategorią produktów.
-
Analizy zamówień, statystyki produktów, kategorii i klientów
Podjęcie odpowiedniej strategii marketingowej umożliwiają szczegółowe statystyki wejść, kliknięć, dokonywanych zamówień. Bez trudu przekonasz się ilu masz klientów, który produkt cieszę się największą popularnością czy jaki procent użytkowników decyduje się na zakup.
-
Indywidualne ceny dostawy
- ustalanie kosztów dostawy dla nietypowych produktów (np. lodówka, telewizor)
- możliwość indywidualnego dobierania płatności dla dostawcy (np. kurier, Poczta Polska itp.)
- dostawcy przypisani do poszczególnych krajów
-
Tworzenie magazynów
Administrator sklepu tworzy magazyny i może wskazywać, do którego (których) z nich należy produkt, z uwzględnieniem dostępności i stanu magazynowego. System sam oblicza, z którego magazynu należy wysłać jaką ilość produktów danego zamówienia.